Početna

Dramatično u snježnoj mećavi na 2500 ndm
Zir
Priča o jednom kalcitu
Pravilnik o strogo zaštićenim gljivama
Češka smrčkovica
Proljetne biljke i gljive u Podravini
Jedinstvo znamenitosti zapadnog Kalnika

Najnovije destinacije
Omiska Dinara Kruzno
Biokovo - vrhovi
Križevci - Kalnik (pl. dom)
Ludbreška planinarska obilaznica

Povratak

3.1.2010
Novogodišnji pohod po Ludbreškoj obilaznici , 23 km

Učestvovalo 23 planinara članova PD Ludbreg i gostiju . Stančin Drago i Snježana ustupili klijet, te pripremili zakusku za predah i okrijepu planinarima. Pohod počeo u 9h , završio u 18h (sa odmorima i zakuskom). Organizacija PD Ludbreg.

Fotografije se 1. pohoda po Ludbreškoj planinarskoj obilaznici

24.1.2010
Vincekov pohod - Međimurje,  Vučkovec, Mursko Središće

Učestvovalo 4 planinara iz PD Ludbreg, te 2300 ukupno planinara iz cijele zemlje i susjednih zemalja.

Fotografije sa Vincekovog pohoda

30. i 31.2010
Odgođen je 2 dnevni zamišljeni zimsku uspon na Sveto Brdo zbog visokog snijega, snježne mećave u tom području, te teškog pristupa Starigradu zbog mećave i zaleđenih cesta.

31.1.2010
Žumberačko gorje. Istraživački izlet.

Zimski uspon na brdo Štulu, nemarkiranim stazama, na Žumberačkom gorju, pomoću orjentacijskih tehnika, mahovine, sunca, kompasa, gps-a, topografske mape itd. Cilj i mjesto pristupa odredio Vedran.

Na Štulu iz Tupčine - fotografije

14.2.2010
Kalničo gorje, sjever - Ludbreška planinarska obilaznica - Zimski pohod PD Ericson Nikola Tesla

Na jednodnevni izlet u Ludbreg su stigli članovi planinarskog društva Ericson Nikola Tesla - Zagreb. Uz kraće razgledavanje Ludbrega, krenulo se na zahtjevni zimski pohod po Ludbreškoj planinarskoj obilaznici, gdje je bilo 40 cm snijega u prosjeku. Učetvovalo 18 planinara. 13 članova PD Ericson Nikola Tesla, 4 PD Ludbreg, te 1 član PD Ivančica.

Opis pohoda i fotografije.

19. i 20. veljače 2010
Zimski pohod na Bjelolasicu

Jaka kiša u petak naveče, noč prije pohoda. Ujutro prestanak kiše, počinje jako snježiti. Dubina snijega preko 2m. propada se. Bjelolasica je ko Bajka po zimi, dubokom snijegu i snjegu koji pada. Propadalo se i do vrata. Pohod traje cca 6h, otprilike preko 100 planinara. 7 članova iz . Ludbrega. Vodić i organizator : Rak Darko.

Fotoreportaža sa bajke Bjelolasice (Damir)

26. veljače 2010
Izborna skupština PD Ludbreg

U blizini vrha Črnoglavec (Ludbreški Vinogradi) kontrolne točke Ludbreškog planinarskog puta, u klijeti Stančin Branka i Snježane, održana je 5 skupština PD Ludbreg, koja je ujedno bila izborna. Prisustvovalo je preko 20-ak članova društva. Nakon službenog djela priređen je domjenak uz muzika i ples. Uz prihvačanje financijskog izvještaja, te rada u 2009, prihvaćen je i program rada za 2010, donesene osnovne smjernice rada za ubuduće te smjernice za animirajuće djelatnosti radi što večeg učlanjenja građana, u ovu za zdravlje korisnu udrugu, te je  i izabrano novo rukovodstvo planinarskog društva. Novoizbrano rukovodstvo čine sljedeći članovi :

Predsjednik : Klarić Damir, Podpredsjednica : Stančin Snježana
Upravni odbor : Rak Darko, Pokos Brankica, Varga Tomislav, Stančin Snježana, Klarić Damir
Blagajnica i učlanjenja : Klarić Đurđica
Sud časti : Vugrec Vjekoslav, Sabol Alen, Lilek Drago

Brojevi telefona navedeni su na naslovnici stranice.

Fotografije sa skupštine (klikni ovdje)

28. veljače 2010
Izlet - šetnja po sjevernim predjelima Kalničkog gorja

Dana 28.02 nekoliko nas iz Pd Ludbreg prošli sjeverne predjele Kalničkog gorja ( područje Mrđakovca). Krenuli smo od križanja ceste Slanje- Vratno prema -Drenovcu, popeli se na hrbet Mrđakovca 486m( od kud su lijepi vidikovci prema Apatovcu i dalje prema Križevcima pa do vrha Vranilac). Po hrptu Mrđakovca došli na Porutine ( gdje postoje neka vrsta šumovitih padina, provalija u dužini 500m) . Na Porutinama pokušali nači stjenovite padine, koje su ucrtane na karti Kalnika ( došli do mjesta gdje bi trebale biti no tamo su isto neke vrste šumskih provalija. Popeli se na vrh Porutina 481m, pa sa vrha krenuli šumskom cestom prema Sv.Barbari ( Horvati), od kud su lijepi vidici prema Ljubelju i Peci.
Putem se našli sa Križevačkim planinarima koji su također obilazili istu rutu kao i mi. Na pohodu bili Varga Tomislav, Lilek Drago, Robert, Erik Židov, Đuro Židov. Vodić je bio Đuro Židov.
Đuro Židov.

Nekoliko fotografija

7. ožujak 2010
Izlet na Ravnu Goru, savjetovanje ZPP-a u Filićevom domu

Petorica članova planinarskog društva Ludbreg odlučila su dan provesti u prirodi, šetnji i usponu na Ravnu Goru . Polazak je bio u 6.15h iz Ludbrega, odakle nas je otpratio gust snijeg, te je trebalo stići od Trakošćana do Filićeva doma , gdje je u 10h trebalo poćeti savjetovanje ZPP-a. Uz dosta niske temperature, smrznuto tlo, hladan sjeverni vjetar, te zubato sunce stigli smo, preko najstrmije varijante, do 10h pred Filićev dom, taman na početak savjetovanja.
Na izletu su sudjelovali : Varga Tomislav i Ivana, Vlašić Damir i Luka te Damir Klarić.

Izlet na Ravnu goru. Fotografije.

19.20.21 ožujak 2010
Realiziran 3 dnevni izlet na Brač(780m) , Matokit(1062m)  i Snježnicu(1234m)

Desetak članova planinarskog društva Ludbreg, kao i posebni i dragi gosti, koji su se pridružili na nekim djelovima puta, obišlo je u 3 dana, u serijalu izleta "Otoci i jug Hrvatske" 3 planine te nekoliko gradova te manjih i udaljenih sela, s posjetama atraktivnim, prirodnim, kulturnim i povjesnim znamenitostima, uz upoznavanje podnebalja, ljudi i običaja. Krenuli smo iz Ludbrega u četvrtak u 23.30h. Na putovanju, prvo smo posjetili Bol na Braču, te sa poznate plaže Zlatni rat krenul na vrh Vidove gore. Nakon uspona, pronašli smo ulaz,  spustili se otočnom kotlinom, te posjetili i poznati fotogenični samostan koji su, zbog najezde turaka osnovali poljički svećenici -Pustinju Blaca. U istom danu posjetili smo simpatičan otočki gradić (naselje) Nerezišće, te se osvježili i napravili mnoštvo fotografija. U Nerezišću postoji crkvica iz koje, na krovu, raste pravi bor. Isti dan nastavili smo put za Tučepe, gdje smo prenočili te ujutro, iz podnožja planine Biokovo, razgledali naš sljedeći cilj idućeg izleta. Put nas je, visoko ponad mora, vodio starom cestom u Vrgorac i Ravču. Iz Ravče startali smo na planinu Matokit, koju smo, preko najvišeg vrha Sveti Rok (1062m), polukružno cijelu obišli. Krenuli smo u 11.10h. Obilazak je trajao 6-7h, te smo nakon osvježenja u Vrgorcu, krenuli pema Dubrovniku i maloj Kuni Konavoskoj na 720m visine, gdje smo namjeravali prenočiti u planinarskoj kući Pavlić. Do Kune Konavoske vodi mala, uska vijugava cesta sa neprestanim usponom. U Kuni su nas prvo dočekala 2 poveća psa, sa kojima smo se odmah sprijateljili, i koji su idući dan planinarili sa nama na vrh. U kasne večernje sate, ljubazna  domarka ponudila nas je sa mirišljavim planinskim čajem, te ukusnom večerom. Za uspon i spust na Snježnicu (1234m) trebalo nam je 5h s odmorima i žigomanijom na vrhu :) . Sa snježnice prevladavaju lijepi pogledi na južni dio Jadrana, početak Boke Kotorske, na Bosnu i Hercegovinu te Crnu Goru. Na kraju izleta čekala nas je poslastica od Dubrovnika :) . Imali smo 3h za razgledavanje koja smo jako dobro iskoristili. U Dubrovniku smo popili pivo. (Ovo je bilo obečanje od prošle godine, kada nismo stigli.) Kući smo stigli u 1h.45min. u ponedjeljak.

Sudjelovali : Damir V., Luka V., Kornelija K., Darko R., Alen S., Hrvoje H., Zdravko Đ. , Snježana S., Nada Đ. Damir K.

Forografije :
Damir
Nada
Snježana

8.travanj 2010

Markacijska akcija. Oznaćavanje početka puta, od centra svijeta pa do otoka i po otoku popravak obrisanih markacija. Priprema metalnih stupova kao nosaća za putokazne ploče. Metalne stupove donirali branko Stančin i Snježana Stančin. Sudjelovali : Klarić Damir, Lilek Drago.

Nekoliko fotki :

18.travnja.2010
Pohod Proljeće na Bilogori , HPD "Bilogora

Dana 18.04.2010.godine HPD "Bilogora" Bjelovar organiziralo je pohod pod nazivom "Proljeće na Bilogori". Pohodu su se
pridružili i članovi PD Ludbreg i to Tomislav i Ivana Varga,Sanja Pirc i Snježana Stančin.Susret je započeo u 9 sati ispred
Planinarskog doma u Kamenitovcu,nakon pozdr.govora domaćina krenulo se na obilazak.Kupili smo dnevnike koje smo
ovjerili na 4 kontrolne točke i time dobili značku obilaznice.Pohodu je prisustvovalo 22 plan.društva i oko 500 sudionika.
Staza se prolazila kroz krasne šume i livade Bilogore natrag doplan. doma. Prošli smo  10,5 km laganog hoda i veselog druženja..
Domaćini su bili druželjubivi i srdačno nam zahvalili na odazivu...kući smo stigli u poslijepodnevnim satima...
Vodić i opis puta : Snježana Stančin

1.svibanj 2010
Prvomajsko druženje na Strahinjčici

PD "Strahinjčica" Krapina organiziralo je prvomajsko druženje kod plan.doma na Strhinjčici.Ovom druženju prisustvovala su tri člana PD Ludbreg i to Tomislav i Ivana Varga i Snježana Stančin.
Ujutro u 8.30 krenuli smo prema Krapini.Kod mjesta Jelenje parkirali smo auto,te krenuli pješice prema domu.Do doma laganom šetnjom vodila nas je pregledno markirana planin.staza.tako da smo za sat vremena stigli gore.Nismo se zadržavali kod doma već smo nastavili do vrha Sušec (846m).
Sve smo bilježili fotićima...kao i drugi žig u dnevnicima HPO Tomija i Ivane...uživali u brojnom šumskom cvijeću...Sretali se s mnoštvo planinara...Po silasku pozdravili smo domaćine...naravno zalijepili našu plan.naljepnicu na oglasnu ploču...te uz odličan grah i muziku nastavili još neko vrijeme druženje...Kući smo stigli oko 17 sati...
Organizator : Snježana Stančin

30.travanj, 1. i 2. svibanj  2010
Trodnevni pohod po Biokovu

Troje članova PD Ludbreg odlučilo se za trodnevni pohod uzduž i poprijeko planine Biokovo. Pohod smo počeli u Makru , kod groblja u 14h, te krenuli  na vrh Vošac (1422m) . Za uspon relativno 1200m do Vošca trebalo nam je 4h + nešto odmora. Prenočili smo u domu na Vošcu, te ujutro, po planinarskom putu, preko hrapavog biokovskog krša, preko vrtaća, kamenja, čestih uspona i spustova krenuli na Sv. Juru (1762m). Do ove točke prešli smo cca 1600 ndm ukupno, ne računajući ulaske i silaske te obilaske raznih vrataća, udubina, izbočina, neravnina, rupa i raznih graba kao i silaske i uspone po snježnim nanosima s dubinom snijega i do 2 m gdje smo na jednom mjestu propali i do pojasa.

Nakon uspona na Sv. Juru, krenuli smo prema Lokvama (gdje je voda i planinarska kuća) i nadalje po jako nepristupačnom terenu, punom provalija, oštrih visokih stijena, uspona i spustova preko Motike prema Sv. Iliji. te namjeravali stići u kuću na Osičinama te tamo prespavati. Zahtjevna konfiguracija biokovskog vršnog djela jako nas je iznenadila nepristupačnošću te smo naposlijetku odustali od uspona na Sv. Iliju i spustili se u malu kućicu, ko iz bajke, na Osičinama gdje smo prespavali.

Idućeg jutra, nakon što smo se dobro odmorili i bez žurbe, krenuli smo prema Borovcu, te usput izvršili odlazak i uspon na vrh Šibenik, Veliki i Mali. Sa Malog Šibenika prevladavaju prekrasni pogledi na Makarsko priobalje, dok je vrh Veliki Šibenik u borovoj šumici. Udaljenost od Velikog do Malog šibenika je cca 10 min dalje.

Preko područja Borovac i kamenih stepenica, odakle, cijelim spustom, vladaju ludilo pogledi na rivijeru i podnožje planine, spustili smo, se skoro okomito do Velikog Brda (ukupno 1200 ndm spusta) . Bio sam jako veseo kada smo kojih, 1h prije Velikog Brda pronašli izvor vode, jer su mi sve zalihe od Osičina, do podnožja presušile.

Nakon spusta u Veliko Brdo, ja sam još otišao u Makar (1h) po auto, dok su Drago i Nada produžili u makarsku na ritual močenja nogu u moru.

Moram priznati da me je Biokovo iznenadilo svojom zahtjevnošću i težinom, da zaista planina ima s pravom epitet 'najopasnija hrvatska planina' ali to je i jedan dio onog što je dalo posebnu draž ovom neobičnom, drugačijem pohodu. Tri dana Biokova nebih zamjenio ni za 3 mjeseca besplatnog boravka i kupanja negdje na moru.

Posebnu draž ovom pohodu dao je i još jedan događaj, ali taj događaj ispričati ću samo najboljim prijateljima i pravim planinarima. :)

Učestvovali: Nada , Drago , Damir

Piše: Damir

Fotografije :

Pozivnica za ovaj pohod sa dosta informacija :

Ekipa na najvišem vrhu Biokova Sv.Jure (1762m)

20.i 21. svibanj  2010
Markacistička akcija i obilježavanje Ludbreške planinarske obilaznice

Dana 20. i 21. svibnja održane su markacističke akcije oko obilježavanja Ludbreške planinarske obilaznice.

Dok je u četvrtak bilo dobro vrijeme, te smo odradili lavovski posao i izmarkirali, obilježili i pročistili 6km staze, nočna kiša donekle je osujetila isti plan za petak, te je u petak akcija završila u 12h zbog prevlažnog terena na koji smo naišli, te se nikako nije dalo nastaviti.

Tako je u četvrtak izmarkiran i obilježen dio sve od Senokoši kod Slanja, pored Lugarnice, preko vrha Lijepe Gorice, pa do križanje na Gracima. U Petak se uredilo križanje, do vrha Graci (Cufta) te oko 200 m spusta do šume prema Trnavčici. Pošto se radi o kotlini, vlaga je bila prevelika za uspješno markiranje. Za drugi, osvježavajuće degustatorski dio pobrinuli su se gospoda Dean i Željko, te gđa. Đurđica.

U akciji su oba dana sudjelovala planinarska društva i iskusni voditelji markacijskih aktivnosti :

Planinarska društva :
Branko Kokolić, Markacist HPS-a, voditelj, vodić HPS-a
HPD RAVNA GORA - VARAŽDIN
Pero

Poslije podne u četvrtak pridružili su se i Varga Tomislav, Rak Darko te Lilek Drago te doprinjeli brzom završetku akcije dionice od vrha Lijepa Gorica do Graci.

A svakako je i vrijedno napomenuti pomoć koja je stigla u obliku osvježenja, kada je ono ponestalo, dakle u najtežem trenutku, a koju su osigurale logistice na terenu... Snježana i Brankica .

Za noćenje i okrijepu naših pomagaća pobrinuli su se Damir i Đurđica.

Uz veliku i nesebićnu (bezuvjetnu i besplatnu) pomoć markacista voditelja navedenih društva, te naših aktivnih članova, te nadamo se i još nekih društava, dogovoren je veoma ambiciozni plan završetka obilaznice do Ludbreške Svete Nedjelje u rujnu ove godine. Otvaranje. A nakon toga dotjerivanje detalje, postavljanje ploča i ostalih detalja i pojedinosti. Živi bili pa vidjeli

Ukoliko će biti sloge onda ćemo to i vidjeti.

Fotografije se akcije :

23. svibanj  2010, nedjelja
Održana je markacijska akcija ove nedjelje. 23.5.2010
Stiglo se od Graci do vrha Črnoglavec. Cca 1,5 km Još preostaje cca 9km.

Sudjelovali: Drago, Damir, Đurđica

Fotografije.

Ljepota Cufte

Od 21.lipnja 2010 do 25 lipnja 2010
PLANINARSKO DRUŠTVO "LUDBREG" , OSVOJEN GRAN PARADISO, 4060m
Napisao Damir Klarić

Nekoliko članova planinarskog društva "LUDBREG",samostalno, te u vlastitoj, veoma zahtjevnoj organizaciji, od 21 do 25 lipnja 2010, uspješno je izvršilo veoma zahtjevan i rizičan uspon, na najviši vrh Italije - Gran Paradiso, koji se nalazi u sklopu Grajanskih Alpi.

Nadmorska Visina Gran Paradisa je 4060m, a sam uspon i spust su, od polazišne točke PONT (1960m), po veoma zahtjevnom putu, preko ledenjaka Gran Paradiso i ledenjaka Laveciau trajali 3 dana. Nakon savladane relativne visine od 2100 m uspona, i isto toliko spusta, ludbreški planinari sretno su se nakon prijeđenih 2050 km vratili kući, usput posjetivši i mjesto Breuvil Cervinio kod kojeg se podiže zloglasna planina, Materhorn, na granici Italije i Švicarske, koju su si neki zacrtali kao jedan od budućih ciljeva.

Ovaj uspjeh članova planinarskog društva "LUDBREG" ,  uz to što širi i ime LUDBREG-a, podstrek je i pokazuje da se polako ali i nezaustavljivo u našem kraju počinje razvijati jedna, od veoma dinamičnih, interesantnih, zdravih, poučnih i društvenih disciplina, do sada pomalo zapostavljena-PLANINARSTVO.

Na usponu su učestvovali planinari, članovi PD LUDBEG : Filip Culjak (17g), Nada Đurin, Dominko Krajačić i Klarić Damir.

Napisao: Damir Klarić

04.srpanj 2010
POHOD ZA DUŠU I TIJELE - MIRKO FULIR, MARIJA BISTRICA
U organizaciji PD GROHOT, Marija Bistrica

Lijep i lagan pohod, pomalo vruć, po brdima, okolo Marija Bistrice s početkom i završetkom u Mariji Bistrici, u organizaciji PD GROHOT, Marija Bistrica. Pohod je to upravo za Dušu i tijele. Obilaznicu je osmislio Mirko Fulir, koji je preminuo lanjske godine. Drago mi je da je pohod postao još bolji i ljepši, te da se t...radicija nastavlja u čast preminulom prijatelju.Od ove godine naziv obilaznice je "Za dušu i tijele - Mirko Fulir" Za obilazak po utvrđenim pravilima sudionici dobivaju lijepe značke. Brončanu , srebrnu i zlatnu. Učestvovalo je 9 članova PD Ludbreg.

Fotografije :

11.srpanj 2010
RAFTING NA UNI, BIHAĆ
U organizaciji STANČIN SNJEŽANE

Dana 11.07.2010. godine trinaest članova PD Ludbreg uputilo se na zanimljiv i uzbudljiv rafting na rijeci UNI u susjednoj (meni jako dragoj) BiH.Krenuli smo na put ujutro u 5.30 sati ispred pošte u Ludbregu.Putem smo stali da predahnemo u Turnju,te točno u 10 sati stigli u Bihać.
Tu nas je sačekao ljubazni domaćin pod nadimkom "Bijeli" sa bosanskom šljivovicom! Nakon podjele opreme, krenuli smo kombi vozilima do starta...
Tamo smo imali kratku obuku o ponašanju u čamcima i naravno veslanju.
Spust se odvijao u dva čamca i trajao je oko 5 sati uz povremena pristajanja. Staza je bila veoma uzbudljiva uz dosta brzaka.Uz pomoć divnih mladića (skipera) koji su nas zabavljali stigli smo do cilja.
Tamo nas je dočekao ručak,bosanski lonac i desert!!!

Kući smo stigli oko 9.30 sati veoma sretni i puni dojmova.....

Zaključak: OVO SE MORA PONOVITI!!!!!!

Snježana Stančin , vođa puta

Fotografije sa raftinga :

17. srpanj  2010, subota
Od vrha Črnoglavec do Sigečaka

Ovu subotu nekoliko članova Planinarskog društva "Ludbreg" obilježilo je i uredilo novih 4 kilometra planinarske staze u pozadini Ludbrega.

Planinarska staza nazvana LPO (Ludbreška planinarska obilaznica) prolazi najsjevernijim dijelovima Kalničkog gorja, pozadinom Ludbrega, gdje osim lijepih šuma, idealnih za šetnju i hodanje,  prevladavaju i pitomi obronci pogodni za uzgoj vinove loze i razvoj vinogradarstva. Uzrok je to velikom broju vinogradara koji ovdje proizvode iz godine u godinu sve kvalitetnije vino. Područje Sigečak, do kojeg se upravo stiglo sa markiranjem i obilježavanjem,  sve više uređuju tamošnji vinogradari pa tako postoje i stare autentične klijeti, ali i lijepo uređeni vinski podrumi spremni za prihvat većeg broja turista i gostiju. Sa Sigečaka prevladava i lijep pogled na Ludbreg i širu okolicu. To sve doprinjeti će i večoj zanimljivosti staze.

Ovom akcijom ukupno je izmarkirano, obliježeno i uređeno, koliko se dalo, ukupno 18 km puta. Ludbreška planinarska obilaznica, biti će rekracijska obilaznica, za one koji žele malo prošetati i protegnuti noge te stići pješke do prvih klijeti i sigurno se vratiti (skračena verzija) ali i za one koji su u dobroj kondiciji ili je tek žele steći  hodanjem ili trčanjem po  prirodi, pošto obilaznica ima dužinu od 23 km uglavnom po brdima.  Također kada postane i službena obilaznica Hrvatskog Planinarskog Saveza, obliaziti će je i planinari iz svih područja u svrhu natjecanja "GOJZERICA". Preostala su još 4 kilometra puta za obilježit i urediti, napisati 3 članka za dnevnik obliaznice ( područja Ludbreški Vinogradi, Graci, Črglavec - pa molimo poznavatelje da nam se jave), izraditi mapu puta, izraditi i osmisliti dnevnik obliaznice, štampati ga,  diazjnirat i izraditii značke, kao simbolična nagrada  za one koji obiđu sve kontrone točke obilaznice, postaviti osam kontrolnih točki sa žigovima na određena mjesta, te pozvat komisiju HPS-a kako bi otvorili obilaznicu.
17.07.2010

Fotografije se subotnje akcije markiranja i obilježavanja :

07. augusta  2010
Uspon na vrh Triglav , ogranka PD LUDBREG, MARIBOR-MARIBOR

Grupa planinara ogranka PD-a, LUDBREG,  MARIBOR , predvođena Markom Ljevar , izvršila je 7.8.2010 uspon na vrh Triglav.
Čestitke fantju z Maribora.....!!!